grzesio pe
v4

@siwess

grzesio pe
v4

@siwess

가사
Jestem Grzesio S. Piję wódkę też. Ale najbardziej lubię, być popychany w gie klubie!. O jeah!
음악 스타일
Blues

당신은 좋아할 수도 있습니다

노래 표지 Skyline Aurora
v4

Suno AI을 사용하여 Robert Nowak에 의해 생성됨

노래 표지 Die letzte Kriegerin (Santander) Teil 15 Cantabra Rock II
v5

Suno AI을 사용하여 Rüdiger Großer에 의해 생성됨

노래 표지 E
v4

Suno AI을 사용하여 András Varga에 의해 생성됨

관련 재생목록

노래 표지 EQUIPE DE LITURGIA
v4

Suno AI을 사용하여 Edmilson Santos에 의해 생성됨

노래 표지 Felszállás2.0
v4

Suno AI을 사용하여 József Huszti에 의해 생성됨

노래 표지 Azapám poros útja
v4

Suno AI을 사용하여 Alexander Tajthy - Hayos에 의해 생성됨

노래 표지 abc
v4

Suno AI을 사용하여 Angéla Lakatos에 의해 생성됨