grzesio pe

821

Muziek gemaakt door siwess met Suno AI

grzesio pe
v4

@siwess

grzesio pe
v4

@siwess

Songteksten
Jestem Grzesio S. Piję wódkę też. Ale najbardziej lubię, być popychany w gie klubie!. O jeah!
Stijl van muziek
Blues

Je houdt misschien van

Cover van het nummer TATO, ODLICZAMY DNI
v5

Gemaakt door slawomir met Suno AI

Cover van het nummer Academia Acreana de Letras
v4

Gemaakt door Jose do Carmo Carile met Suno AI

Cover van het nummer SECRETARIA
v4

Gemaakt door Edmilson Santos met Suno AI

Gerelateerde afspeellijst

Cover van het nummer .
v4

Gemaakt door Татьяна Гордиенко met Suno AI

Cover van het nummer Régi a múlt
v4

Gemaakt door Alexander Tajthy - Hayos met Suno AI