EJ-DŻEJ - Miałam piękny sen..

879

เพลงที่สร้างโดย Zenek Nowicki ด้วย Suno AI

EJ-DŻEJ - Miałam piękny sen..
v4

@Zenek Nowicki

EJ-DŻEJ - Miałam piękny sen..
v4

@Zenek Nowicki

เนื้อเพลง
[INTRO ]
I had a beautiful dream…
I had a beautiful dream…
…of peace in Calradia.


Hey!
Hey!

[CHORUS ]
I had a beautiful dream…
Of peace in the heart of war.
From Warreg to Lageta —
The raven whispered: “Hope is no more…”

Hey!

Hey!

Miałam piękny sen…
O pokoju w sercu wojny.
Od Warreg do Lagety —
Kruk szeptał: „Nie ma nadziei…”

Hey!

Hey!

I had a beautiful dream…
Of peace in the heart of war.
From Warreg to Lageta —
The raven whispered: “Hope is no more…”

Hey!

Hey!

[VERSE 1]
Rwały mię frakcje:
Wladia, Sturgia, Battania…
Aserai w piaskach,
Huzajcy w burzach.
Cesarstwo — mój dom,
Lecz dom pełen ran.
Kruk nad sobą czułam…
Znał twarz moich lat.

A potem… list przyszedł.
Z pieczęcią z domu.
„Siostra poległa pod murem…”
— I świat się zatrzymał.

[DROP]
Hej! Miecze gotowe!
Hej! Tarcze w dłoń!
Za siostrę! Za dom!
Niech płonie ich dzień!

Hey! Swords are ready!
Hey! Shields in hand!
For my sister! For my home!
Let their light turn to ash!

[CHORUS]
I had… I had a beautiful dream…
Of peace in the heart of war.
From Warreg to Lageta —
The raven whispered: “Hope is no more…”

Hej!

Hej!

Miałam… miałam piękny sen…
O pokoju w sercu wojny.
Od Warreg do Lagety…
Kruk szeptał: „Nie ma nadziei…”

Nie ma… nie ma… nie ma już nadziei…

Hey!
Hey!

I had… I had a beautiful dream…
Of peace in the heart of war.
From Warreg to Lageta —
The raven whispered: “Hope is no more…”

[VERSE 2 ]
Teraz biję obóz
Między granicami zemsty.
W ogniu piekę chleb,
W sercu — stal i tęsknotę.
Nerona z Cesarstwa
Nie płacze — tylko śpiewa.
Bo każda, co walczy,
Ma kruka nad sobą…

[OUTRO]
I had a beautiful dream…
…but the raven never lies.

Now I ride —
not to dream…
but to burn their banners.

Miałam piękny sen…
O pokoju w sercu wojny.
Od Warreg do Lagety —
Kruk szeptał: „Nie ma nadziei…”

I had a beautiful dream…
Of peace in the heart of war.
From Warreg to Lageta —
The raven whispered: “Hope is no more…”

[end]
รูปแบบของดนตรี
Female Voice, EPIC BATTLE BALLAD, FOLK-PUNK-METAL HYBRID, emo 92-140BPM

ที่คุณอาจชอบ

คัฟเวอร์เพลง Новый морок
v4

สร้างโดย Артём ด้วย Suno AI

คัฟเวอร์เพลง Die letzte Kriegerin (Santander) Teil 16 VI
v5

สร้างโดย Rüdiger Großer ด้วย Suno AI

คัฟเวอร์เพลง Suno Raat
v4

สร้างโดย Toni ด้วย Suno AI

เพลย์ลิสต์ที่เกี่ยวข้อง

คัฟเวอร์เพลง Мамины руки
v4

สร้างโดย Раиса Коротенко ด้วย Suno AI

คัฟเวอร์เพลง Magyarok
v4

สร้างโดย Roland 207 ด้วย Suno AI

คัฟเวอร์เพลง غصب عنى
v4

สร้างโดย Mohamed Radwan ด้วย Suno AI

คัฟเวอร์เพลง Kappa
v4

สร้างโดย Marco Cannizzaro ด้วย Suno AI