kebab
v3.5

@Tomek

kebab
v3.5

@Tomek

가사
kebab jest smaczny gdy go jesz
z sosem czerwonym pikantnym ale nie słonym
ostrość ta przeniknie twoje ciało
a na kiblu spędzisz całe lato
kebab jest jak farma farmera
co w turcji warzywa zbiera
a na eko farmie choduje zwierzątka
kebab kebab kebabyyyyyyy
음악 스타일
rock

당신은 좋아할 수도 있습니다

노래 표지 Die letzte Kriegerin (Santander) Teil 25 VII
v5

Suno AI을 사용하여 Rüdiger Großer에 의해 생성됨

노래 표지 كنوز يا كنوز
v4

Suno AI을 사용하여 قاهر الملوك الاول에 의해 생성됨

노래 표지 HAZÁM-SZONETT DALBAN
v4

Suno AI을 사용하여 Ákos Gyulai에 의해 생성됨

관련 재생목록

노래 표지 Sahra Logo
v4

Suno AI을 사용하여 Elbasha Bishy에 의해 생성됨

노래 표지 Enigma
v4

Suno AI을 사용하여 Gael Av에 의해 생성됨

노래 표지 Die letzte Kriegerin (Santander) Teil 13 V
v5

Suno AI을 사용하여 Rüdiger Großer에 의해 생성됨