Blues i Am
v3.5

@Odd Harald Andreasssen

Blues i Am
v3.5

@Odd Harald Andreasssen

歌詞
Got my blue dress on cause I'm a leaving you alone
You could beg me to stay, But I'm a leaving any way
when you here me sing this song, I'll be already gone
I hope the very best for you, I also need to feel good to
音楽のスタイル
blues

よろしければ

曲のカバー Die letzte Kriegerin (Santander) Teil 19 Flamenco IV
v5

Rüdiger Großer が Suno AI を使用して作成しました

曲のカバー قال أبو قناف
v4

عبدالله سعيد تلي النهام が Suno AI を使用して作成しました

曲のカバー اذان القلب
v4

بن صالح صالح が Suno AI を使用して作成しました

関連プレイリスト

曲のカバー Просто не мешать
v4

Влад Воронин が Suno AI を使用して作成しました

曲のカバー يا زينها صنعاء
v4

نصر が Suno AI を使用して作成しました

曲のカバー Polvere e Ferri
v4

livia coracoide が Suno AI を使用して作成しました