50-årskris

490

Music Created By Adam Nielsen With Suno AI

50-årskris
v3.5

@Adam Nielsen

50-årskris
v3.5

@Adam Nielsen

Lyrics
Vers 1:*
Axeln gör ont, jag känner mig trött,
Gabapentin är min bästa vän i nöd.
Ciggen i handen, kaffet i koppen,
Ben som spritter, men de stannar på toppen.
*För de är rastlösa, ja, men vad ska man göra,
När man nått till den här åldern, är det bara att köra?*
*Refräng:*
La la la, vad finns kvar nu?
Oh yeah, det är så här vi ser ut!
La la la, ljuset där i tunneln,
Oh yeah, eller är det kanske ett tåg som kommer fram?
*Vers 2:*
50 år, vad fan har jag kvar?
Hopp och drömmar känns så jävla rar.
Kanske är det över, kanske inte än,
Mega ser ljuset men undrar: är det värt igen?
*Med ben som aldrig slutar hoppa,
Och axeln som vägrar att sluta stoppa.*
*Refräng:*
La la la, vad finns kvar nu?
Oh yeah, det är så här vi ser ut!
La la la, ljuset där i tunneln,
Oh yeah, eller är det kanske ett tåg som kommer fram?
*Bridge:*
Men Mega, kom igen, det är inte slut än,
Kanske finns det mer än gabapentin och ciggen.
Kaffe kan värma och ljuset kanske leder,
Till nåt bättre – eller vad fan det nu är du ser.
*Refräng:*
La la la, vad finns kvar nu?
Oh yeah, det är så här vi ser ut!
La la la, ljuset där i tunneln,
Oh yeah, eller är det kanske ett tåg som kommer fram?
*Outro:*
La la la, la la la…
Oh yeah, oh yeah…
Style of Music
hit catchy dandsband pop lasse holm

You Might Like

Related Playlist

Cover of the song EKIPA Z TIKTOKA
v5

Created By slawomir With Suno AI

Cover of the song JEDNA NA MILION
v5

Created By slawomir With Suno AI

Cover of the song Ködös parton
v4

Created By Tamás Szabó With Suno AI