Testi
Voio na pastina.
Voio na pastina bona,
Voio na pastina de Rosa Salva,
La pastina che la giornada po' me salva...
Voio un caffettìn,
El caffettìn del Ponte del Lovo,
Adesso pert e vado là,
Che cussì me lo bevo ...
Ma non posso andar da solo,
Mi me sento come un ladro,
Devo andar con un amigo,
Ma no ghe la fasso più a spettar!
Ma non posso andar da solo,
Mi me sento come un ladro
Questa xe la nostra tradizion,
Basta che non el me tira el bidon !
Noialtri xemo Venexiani,
Semo un fià' particolari,
E siccome semo isolani,
A volte gavemo ... molti sogni!
Noialtri xemo Venexiani,
E xemo un fià ... particolari,
Da Rosa Salva e da Marchini,
Spriss al bitter,... e prosecchini !
Ohe, ohe,ohe,...
Da Sant' Erasmo ae Vignoe,
Ohe, ohe, ohe,
Se magnemo anca e toe!
.
Voio na pastina.
Voio na pastina bona,
Voio na pastina de Rosa Salva,
La pastina che la giornada po' me salva...
Voio un caffettìn,
El caffettìn del Ponte del Lovo,
Adesso pert e vado là,
Che cussì me lo bevo ...
Morale de la storia,
L' amigo qua no riva,
So stufo da spettar... ...
Me vado a imbriagàr !