En kväll i byn

805

Musica creata da kfkej jejje con Suno AI

En kväll i byn
v4

@kfkej jejje

En kväll i byn
v4

@kfkej jejje

Testi
[Vers]
Finnen sitter på bänken vid torget,
10.2 i handen, han är stark som ett staket.
Didrik pratar högt, kanske lite för mycket,
Och plötsligt smäller det, en nattens etikett.

[Refräng]
Och vi skrattar, vi gråter, vi dricker och faller,
Livet i byn, där historien aldrig stannar.
Petrus snaskar Bacardi, Dollar klagar högt,
Men det är här vi hör hemma, i kaosets röst.

[Vers 2]
Dollar står och skämtar, med en öl i sin hand,
Musiken är för dålig, han säger "vilket band?"
Jockes matställe väntar, men inte än,
För natten är ung och vi lever igen.

[Refräng]
Och vi skrattar, vi gråter, vi dricker och faller,
Livet i byn, där historien aldrig stannar.
Petrus snaskar Bacardi, Dollar klagar högt,
Men det är här vi hör hemma, i kaosets röst.

[Bro]
Dagen gryr, vi är trötta men fria,
Baotian brummar, vi lämnar det sena livet.
Jockes hamburgare smakar som en dröm,
Didrik-muppen kör, hans värld är en ström.

[Refräng]
Och vi skrattar, vi gråter, vi dricker och faller,
Livet i byn, där historien aldrig stannar.
Petrus snaskar Bacardi, Dollar klagar högt,
Men det är här vi hör hemma, i kaosets röst.
Stile di musica
kraftfull, country, akustisk gitarr och banjo med tung bastrumma, manliga och kvinnliga stämmor i refrängen

Potrebbe piacerti

Copertina della canzone Camminare
v4

Creato da Marco Cannizzaro con Suno AI

Copertina della canzone TÚ ME ENSEÑASTE
v4

Creato da GABRIEL LOPEZ con Suno AI

Copertina della canzone Eltévedve
v4

Creato da László Farkas con Suno AI

Playlist correlata